Despre noi
Iată ce beneficii ai când lucrezi cu noi:
Smart management
Când vinzi un produs nou oamenii din depozit sunt notificați imediat
Onboarding prietenos
Ținem legătura prin e-mail, live chat, rețele sociale sau telefonic
Fast-tracking
Identificăm rapid problemele și le rezolvăm de îndată ce ele apar
Comunicare transparentă
Verifici rapid stadiul comenzilor și la fel pot face și clienții tăi
- Procesare rapidă a comenzilor
- Livrare în ziua următoare
- Servicii de ambalare
- Serviciu excelent de asistență pentru clienți
- Fără contracte pe termen lung
Suntem o companie cu capital 100% românesc
Misiunea noastră este să deschidem Europa pentru cât mai multe firme de e-commerce care își doresc să depășească granițele (dar pentru care costul transportului a fost până acum o piedică).
De ce să lucrezi cu noi?
Automatizăm depozitarea, ambalarea și expedierea coletelor tale în România și peste granițe. În acest timp, tu ești liber să te ocupi de creșterea business-ului tău și să depășești toate granițele!
Depozitare
Recepționăm stocul tău și îl depozităm în propriul depozit, amplasat strategic în Oradea. Astfel livrăm rapid și scădem rata de refuz a coletelor.
Ambalaj personalizat
Coletele ajung la clienții tăi ambalate în numele tău. Astfel, vor ști din start cine trimite coletul și vor căpăta încredere în magazinul tău.
Expediții fără stres
Scapi de grija coletelor și ești sigur că produsele tale ajung repede la clienții tăi, fără să fie nevoie să controlezi expediția în vreun moment.
Factura ta în colet
Facturile sunt emise sub egida firmei tale, astfel încât clienții tăi au experiența brandului tău, completă, de la cumpărare, la primirea coletului.
Gestionarea retururilor
Coletele care sunt returnate vor fi reintroduse de noi în fluxul de fulfillment, astfel ca tu să nu îți pierzi timpul gestionându-le.
Livrare ziua următoare
Având propriul depozit, putem să asigurăm că expedierea se face a doua zi în România și în Ungaria.