Despre noi

Iată ce beneficii ai când lucrezi cu noi:

Smart management

Când vinzi un produs nou oamenii din depozit sunt notificați imediat

Onboarding prietenos

Ținem legătura prin e-mail, live chat, rețele sociale sau telefonic

Fast-tracking

Identificăm rapid problemele și le rezolvăm de îndată ce ele apar

Comunicare transparentă

Verifici rapid stadiul comenzilor și la fel pot face și clienții tăi

h4.png

Suntem o companie cu capital 100% românesc

Misiunea noastră este să deschidem Europa pentru cât mai multe firme de e-commerce care își doresc să depășească granițele (dar pentru care costul transportului a fost până acum o piedică).

De ce să lucrezi cu noi?​

Automatizăm depozitarea, ambalarea și expedierea coletelor tale în România și peste granițe. În acest timp, tu ești liber să te ocupi de creșterea business-ului tău și să depășești toate granițele!

approve-invoice.svg

Depozitare

Recepționăm stocul tău și îl depozităm în propriul depozit, amplasat strategic în Oradea. Astfel livrăm rapid și scădem rata de refuz a coletelor.

trend.svg

Ambalaj personalizat

Coletele ajung la clienții tăi ambalate în numele tău. Astfel, vor ști din start cine trimite coletul și vor căpăta încredere în magazinul tău.

coronavirus.svg

Expediții fără stres

Scapi de grija coletelor și ești sigur că produsele tale ajung repede la clienții tăi, fără să fie nevoie să controlezi expediția în vreun moment.

approve-invoice.svg

Factura ta în colet

Facturile sunt emise sub egida firmei tale, astfel încât clienții tăi au experiența brandului tău, completă, de la cumpărare, la primirea coletului.

delivery-box.svg

Gestionarea retururilor

Coletele care sunt returnate vor fi reintroduse de noi în fluxul de fulfillment, astfel ca tu să nu îți pierzi timpul gestionându-le.

express-delivery.svg

Livrare ziua următoare

Având propriul depozit, putem să asigurăm că expedierea se face a doua zi în România și în Ungaria.